Video

Then lets ride
Yeah all right, lets ride

Then lets ride
Yeah gonna ride
Lets right, all night

Then lets ride
Gonna ride
Lets ride, all night

He'd had would have tried!
(Oh!) He'd would have faced you!
All night long!
Then at last you've gone

He'd had would have tried!
(Oh!) He'd would have faced you!
All night long!
Then at last you've gone

He'd had would have tried!
(Oh!) He'd would have faced you!
All night long!
Then at last you've gone

He'd had would have tried!
(Oh!) He'd would have faced you!
All night long!
Then at last you've gone


18 febbraio 2013

La pentola d'oro

Sei la fonte dalla quale mi disseto...un arcobaleno di colori gira intorno,
mi circonda... e intanto mi rinfresco con quei piccoli schizzi che il tuo rivo mi dona.

1 commento:

Anonimo ha detto...

Nu pot priva noaptea de iubirea mea
Adormită să cad în visul nopţii .
Nu pot lăsa florile fără dragostea mea
Ameţită să trec prin frumuseţea culorilor
Nu pot condamna viaţa , la absenţa mea
Amorţită să străbat labirintul existenţial
Nu pot permite întunecimii uscate , fade
Să las să mă pătrundă , să mă-nconjoare .
Pentru că asta ar deveni lumea mea
Dacă nu aş putea să te iubesc...