Video

Then lets ride
Yeah all right, lets ride

Then lets ride
Yeah gonna ride
Lets right, all night

Then lets ride
Gonna ride
Lets ride, all night

He'd had would have tried!
(Oh!) He'd would have faced you!
All night long!
Then at last you've gone

He'd had would have tried!
(Oh!) He'd would have faced you!
All night long!
Then at last you've gone

He'd had would have tried!
(Oh!) He'd would have faced you!
All night long!
Then at last you've gone

He'd had would have tried!
(Oh!) He'd would have faced you!
All night long!
Then at last you've gone


06 maggio 2009

Nella mia vita/In my life/În viaţa mea/在我的生命/En mi vida



Nella mia vita non ho mai trovato una persona, che mi abbia rivolto un pensiero.
Oppure è possibile che nella mia vita, prima di te, non ho incontrato nessuno.

**********************************************************************************

In my life I never find a person, who gave me a thought.
Or is possible that in my life, before you, I have not met anyone.

**********************************************************************************
In viata mea n-am mai găsit o persoană, care mi-a dat o idee.
Sau este posibil ca in viata mea, înainte de a vă, nu am întâlnit pe nimeni.

**********************************************************************************

在我的生命中我從來沒有找到一個人,誰給了我一個想法。
或可能是我一生中,在你,我從未見過任何人。

**********************************************************************************

En mi vida nunca encontrar a una persona, quien me dio una idea.
O es posible que en mi vida, antes de que usted, no he conocido a nadie.

Nessun commento: