Video

Then lets ride
Yeah all right, lets ride

Then lets ride
Yeah gonna ride
Lets right, all night

Then lets ride
Gonna ride
Lets ride, all night

He'd had would have tried!
(Oh!) He'd would have faced you!
All night long!
Then at last you've gone

He'd had would have tried!
(Oh!) He'd would have faced you!
All night long!
Then at last you've gone

He'd had would have tried!
(Oh!) He'd would have faced you!
All night long!
Then at last you've gone

He'd had would have tried!
(Oh!) He'd would have faced you!
All night long!
Then at last you've gone


17 marzo 2011

prima di una festa

...il tuo solo parlare
attraversa la mia anima
come la lama di una spada
divide in onde il mio pensiero
e ne snoda i paesaggi
ora luccidi ora opachi
dove azioni nere come la pece
gridano così forte
da grattarti le pareti del cuore...

2 commenti:

Anonimo ha detto...

Che metafora...che poesia...bellissima!

Anonimo ha detto...

Măcar, pictor de eram.
Cu un pas înaintea ta
Să colorez strada ta
Să alung tristeţea ta.


Măcar , poet de eu eram.
Cuvinte poleite să adun
Să le pun in poala ta,
Pentru încântarea ta.


Măcar , un saltimbanc , de eu eram
Să râdă toţi de nebunia mea
Să pot vedea pe faţa ta
Un zâmbet stors din nebunia mea.


Măcar lasă-mă sa fiu un ciur
Să triez tot din preajma ta
Să ajungă în viaţa ta
Numai fericirea şi dragostea...